PLAN BADAŃ OSIĄGNIĘĆ EDUKACYJNYCH
W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
KLASA |
PRZEDMIOT |
CEL BADANIA |
NARZĘDZIA BADAWCZE |
TERMIN BADANIA |
ODPOWIEDZIALNY |
1 |
edukacja wczesnoszkolna |
badanie wiedzy i umiejętności na wejściu |
arkusze obserwacji |
wrzesień |
p. Chyćko
|
3 |
edukacja wczesnoszkolna |
badanie wiedzy – diagnoza na zakończenie I etapu edukacyjnego |
testy sprawdzające |
kwiecień/ maj |
p. Malus
|
4-8 |
wychowanie fizyczne |
test sprawności fizycznej |
testy sprawnościowe
|
II półrocze
|
p. L. Wasilewski p. M. Podsiedlik |
5, 6 |
matematyka |
badanie wiedzy i umiejętności |
testy sprawdzające |
październik listopad
|
p. D. Knitter p. E. Malik |
6 |
język angielski
|
badanie wiedzy i umiejętności |
testy sprawdzające |
marzec
|
p. D. Wieczorek-Piętak p. A. Bochenek
|
7 |
język polski matematyka język angielski język niemiecki |
badanie wiedzy i umiejętności |
testy sprawdzające |
marzec
|
p. E. Grobelny p. D. Knitter p. A. Bochenek p. D. Wieczorek-Piętak p. A. Toda |
8 |
język polski matematyka język angielski język niemiecki |
badanie wiedzy i umiejętności |
testy sprawdzające |
testy zewnętrzne OPERON
grudzień
|
p. K. Reda p. E. Malik p. D. Wieczorek-Piętak p. A. Toda |
8 |
język polski matematyka język angielski język niemiecki |
egzamin ósmoklasisty |
testy zewnętrzne OKE |
maj |
– |